Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků
Indrová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ. Teoretická část práce vychází ze základních poznatků o zákazníkovi, metod měření spokojenosti a marketingového výzkumu. V analytické části je společnost zkoumána z vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu. Poslední část práce je věnována návrhům a opatřením na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Nejedlý, Lukáš ; Benátský, Libor (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu společnosti Cukrárna Tarta Yavas, s.r.o. Po úvodu, který vymezuje cíle, metody a postupy zpracování práce následuje teoretická část práce zabývající se klíčovými poznatky z oblasti marketingu, která představuje východisko pro analytickou část této práce, která je těžištěm této diplomové práce. Tato část obsahuje důkladnou analýzu dané společnosti, jejich podnikatelských aktivit, a také marketingový průzkum a interpretaci jeho výsledků. Na získané poznatky navazuje návrhová část usilující o vytvoření nového komunikačního mixu. Závěrečná část této práce je hodnotící.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kadlčková, Michaela ; Sobotková, Eliška (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Rekreačního areálu REVIKA. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části je firma nejprve popsána a analyzována, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navrženy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků dané společnosti.
Marketingový výzkum pro produkt Sticky Password
Nárožná, Gabriela ; Bílek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro softwarovou společnost Lamantine software, a.s. Tato společnost působí v oblasti vývoje software. Konkrétně se tato práce zaměřuje na marketingový výzkum pro produkt Sticky Password, který slouží pro správu hesel a vyplňování formulářů. Důraz je kladen identifikaci konkurenčních produktů, cílových skupin, jejich potřeb a očekávání. Pomocí marketingových nástrojů a nástrojů webové analytiky je provedena analýza marketingového prostředí a dotazníkové šetření.
Marketingová strategie podniku
Kovácsová, Lucie ; Mach, Stanislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii projektové činnosti společnosti MBQ-Mikulov a.s. na základě výsledků analýz podnikového okolí a vlastního marketingového průzkumu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je věnována teoretickým poznatkům. Jsou zde definovány základní pojmy z oblasti marketingu. Konkrétně se jedná o marketing, marketingovou strategii, marketingový mix, komunikační mix, situační analýzu a marketingový výzkum. V následující praktické části je představena společnost MBQ-Mikulov a poté jsou provedeny analýzy podnikového okolí. Práce je ukončena návrhovou částí. V návrhové části je na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navržena vhodná marketingová strategie pro projekční činnost společnosti.
Spokojenost zákazníků
Vymětalová, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě dílčích analýz a vlastního průzkumu jsou stanovena opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska. Dále je v analytické části společnost zkoumána v rámci vnitřního prostředí a mikro a makro okolí. Prostřednictvím dotazníkového šetření je analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části jsou stanoveny konkrétní návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Zatloukalová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků tenisového klubu AGROFERT Prostějov. Práce vychází z teoretických poznatků, které se týkají spokojenosti zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí práce. V praktické části je klub nejdříve popsán a analyzován, a dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky dotazníkového šetření. V závěru práce jsou sepsány výsledky a navrhnuta opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného klubu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, Michal ; Rumíšek,, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných teoretických východisek týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a provedených analýz, které představují klíčovou část mé práce. V praktické části je společnost analyzována a na základě dotazníkového průzkumu jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky spokojenosti zákazníka. V závěru jsou dané návrhy na zdokonalení celkové úrovně spokojenosti zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.